Wednesday, February 11, 2009

tak lepas ingatan pada Dikin

Sesekali teringat tentang arwah Sadikin...

Terutama saat2 arwah memanggil nama "Eng... Eng..."

Pernah satu ketika, me and my office mate p One Utama, survey barang Adidas untuk office.... sambil berjalan tu kami berdua memang tak berhenti berborak.... ada saja yang dibualkan....

Esoknya, arwah call me thru my mobile " Eh Eng ko semalam ada pergi One Utama tak?" I answered him " yes, ada semalam... nape??" dengan nada happy giler..... he said this " patut la aku macam ada dengar suara ko masa aku lalu kat area Adidas.... ko kat sana buat ape?" then perbualan terus merapu-rapu.... " laaa nape ko tak panggil aku.... ko jerit pun aku boleh cari" I told him.... " macam mana.... ngan aku ada 4 mat salleh... nak kene bawa makan.... kalu diorang tak de.... mau aku jerit nama ko!!!!" then the haaaa...... haaaa......... heeee.... heeee..... huuuu huuuu melereti setiap perbualan....

Ya, sesiapa sahaja yang arwah call penerimaannya mesti begini " DIKINNNNNNN" dengan nada excitednya. Hebat sungguh aura yang dikurniakan Allah kepadanya...

No comments: