Friday, February 6, 2009

aku dan kek

Sibukkkkk memang sibukkk..... tapi berusaha jua mencari ruang untuk layan kek....
sebelum Chinese New Year ari tu.... I melayan beberapa tempahan cookies.... pas tuhhhh my hubby's friend minta buat choc chip cookie....

Masa CNY kitorang semua kene amik compulsory leave.... 3 hari ( adoiii aiiiii.... rugi cuti den 3 hari) ..... sebabnya.... hampir semua urusan di perjabat ini melibatkan Chineese.... maka kalu myself and beberapa kerat bukan Chineese nih datang kitorang nak buat apa dalam opis.... maka dengan itu tercutilah kitorang....

Seminggu kat rumah.... kat 5 hari batuk teruk... sbb byk sangat makan limau mandrin.....( padan muka ku.... dah tau dulu sakit makan limau.... dimakan juaaa........ haaa haaa haa)

Pas dah baik skit I baked moist chocolate cake.... pas tu layan ngan fondant..... mcm main tanah liat..... maka ini lah hasilnyaa......

6 comments:

Anonymous said...

Wow! I like the blue & white color one! Alrdy got 5 stars standard liao!

wardah said...

Masya Allah! Bestnya tengok kek hang ni...Kalo aku dapat pasti aku x nak makan sbb cantik...I'll put into my 'beautiful transparent cupboard"...he...hee..

wardah said...

Cantiknya kek! Aku nak letak kat my 'beautiful transparent cupboard' ...boleh????

Anonymous said...

ih...cantik no kek ko ni...mana ko belajo fondan????


wardah...

wardah said...

wow! cantiknya kek!! Fondan! Takjub tengok kek ko...yuhuuuuu!

daingz said...

muah haa haaa.... aku belajo dari internet..... bukak You Tube.... pas tuh adalah kemahiran main tanah liat dulu.... so aku apply jer lahhhh....

BTW thanks for the compliments...