Friday, February 13, 2009

popular aku ari ni

hari ini... ramai benar yang datang at my working space.... eager to know what had happened yesterday.....

hee heee heee.... semalam I bertekak ngan one of the manager.... wah senang2 datang bark at me.... sedangkan I shouldn't be hold any responsibility to the problem yang berlaku... bengkek giler ahh masa tu... sampai I terpaksa triple bark at him.... tapi bila fikir2 balik... funny ahhhh aku bergaduh.... masa tuh satu office senyap sunyi... sampai printer and fax pun tak sanggup nak bunyi.... hee heee heee...

Masalahnya very simple ... manager yang bark kat I nih.... is not my superior.... tapi dia ada suruh I buat something.... issue 200 shirts to replace with the other 200 items that being requested earlier. I told him... I can't do it coz it will over rulled the first decision made, if he wants to proceed, he has to speak to the person incharge....

Then an hour later, came my manager... she told me that our GM agreed to sponsor 20 shirts, and the rest remain the same.... upon signing the requisition forms... I straight away proceed to the warehouse.... since the function will be held this Sunday... things must get done at once...

Few hours later the not my manager came to me and ask me "whose instruction do you follow ? mine or hers ????.... hah yang ni lah I blur nihhhhhh.....

Answernya begini " her instruction lah... coz she is the one who approve all application... and btw why should I follow yours???? ( soalan semula yang mungkin menyakitkan hati.... heee heee hee...), then the so unhealthy sounds memenuhi atmosphere office nih.....

Hari nihhhh..... my collegues kata begini.... " wahhhh pandai you gaduh yaaa....." jawapan I " heee hee heee".....

nak buat cam ner..... kadang2 kat office kita nih.... ada manager yang jenis acid..... tapi acid nih.... salah pilih orang.... hah dapat balikkkk..... siann dia......

note : bidang tugas I nih banyak melibatkan collegues lelaki.... maka sebagai seorang perempuan I must have my own stand... korang nak tunggang langgang... I tak berapa kisah.... tapi bila keje tu melibatkan I, wellll TST lahhhh.... sorry arrrrr.....

pssttttt....... rupanya gaduh nih syok gak.... hilang ngantuk.... hu hu

1 comment:

wardah said...

hah..hah...best gak gaduh ko ni. Kadang2 aku teringin gak gaduh mcm gini.Tapi biasanya kalo aku geram dan marah...aku akan diam dan nangis sungguh2. Tu yg x syok tu. Sbb kalo aku gaduh nnti pasti teruk org lain...hu...huuuu