Friday, April 11, 2008

in and out

IN

I did mention in my last post that Wednesday is a hectic day for me ??

Last wednesday.... I tumpang Sarah at Umi's house (my neighbour, the kids called her), without informing her in advanced.... I dah memang tersesak giler.... early morning syasya dah stayed at my hubby's office till 12.00noon.. again nak tumpang sarah pulak... pity him.... kerja kene jaga juga... so I called the bibik, let her know that I need help to tumpang sarah....

Somewhere 1 hour later I tried to call Hidayah (umi), alamak...... prepaid habis lak.... thenlog in to maybank 2u... untuk reload..... cheh!!! 2 kali try tag number tak dapat2 sampai ari ni...

Alhamdulillah, today terserempak ngan Hidayah... told her and of course say sorry looooo.... tinggalkan anak tanpa pengetahuan tuan rumah... She says its okay, after all... her daughter got friend, and she wouldn't feel lonely...

Hidayah requested for help... need to tumpang the daughter on monday night coz she and her lifetime partner need to attend class somewhere in KL, I guess... mcm bertukar-tukar kuih di bulan ramadhan pulak.... then I request for her favour to let sarah and syasya (wah! wah! tambah orang nampak??) to tumpang her house on Wednesday... pagi syasya.... petang sarah....

Alhamdulillah.... selesai masalah Wednesday I... (tenang hati ku sekarang).



OUT


Today jugak ada farewell lunch untuk friend kat office... we went to Bee Ping... Chinese Muslim Restaurant at section 15, Shah Alam, ..... food? wa.... lahhh.... fantastico.... Total amt for 15 person RM416.50, (sempat i glanced kat bill yg diletakkan kat sebelah I... ) ok ape.... food ok per head baru RM 27 aje...... ( aje?????) kalu duit aku rasa gak.... ni duit company.... belasah je....


kat sebelah ni gambar kitorang ramei2... (tidak mencerminkan jumlah kakitangan yang sebenar....) Gambar ini adalah untuk orang admin yang datang jek termasuk A&P yang menyibuk ... iaitu aku...)

I just get to know this Kak Wan... just recently.... baru nak jadi close friend dah nak chow... sempat amik gambar kat sana... gambar dishes yang sedap tu ... bila nak snap gambar.... eh !!! tinggal pinggan jek..... tapi last course ada gambar.....

inilah last course nyer....

that will be in and out for today.. wish my self GREAT DAY ahead.....

3 comments:

Pei Ling said...

ur last course looks like mixed fruits, right?

Kyong said...

wah~~so nice went out lunch beramai-ramai...
Hey, where is the boss?

daingz said...

yes.... it is.... mixed with ice