Wednesday, April 9, 2008

Cooking in style




Lately I gila-gila bikin cup cakes.... and cakes .....
Alhamdulillah.... got number of orders....


Show u the touch...

chocolate cake with 3D deco..... surely need to improve them





this is my carrot cup cake, I make the carrot using fondant

Today I buat soft doughnut.... tetiba tak jadik..... heeee.... heeee..... heeeee..... though dah buat banyak kali... siap jual lagi kat office, for tea break.... why ahhhhh...... "WHY ??? senang jerr..... sbb... bila dah pandai buat tak bermakna tak perlu ikut sukatan yang diberikan.... kan dah berbau yeast satu rumah..... " never mind .... today will be rezeki Cik Tong... Tomorrow I buat lain.... won't give up... wish me luck....


1 comment:

Pei Ling said...

ur carrot cup cake look soo..... cute!!!!