Thursday, January 27, 2011

Looking foward for Monday

Looking foward for Monday for the next 12 weeks... Why? jawab soalan ni dulu.....

Soalan Penting : Siapa pelakon kanak-kanak yang bawa watak Saifullah dalam drama Gemilang arahan Kabir Bahtia?

Sampai arini teringat kat lakonan budak tue... sgt memberi kesan kepada jiwa raga ini... hu hu...
Tahniah pada Kabir Bahtia yang membuatkan aku serta anak2 mengadap drama melayu dan tak berganjak dari TV.. dan saper2 pun tak dibenarkan bersuara sepanjang drama berlangsung....

Ya.. bukan hanya air mata aku ni tak reti nak stop.. idung pun sama berair... nak cover dari anak2 pun tak leh... sayu sehhhh!!!! anak2 pun terkedu tengok kehidupan orang2 dulu.. macam mana anak2 turut membantu ibu bapa bekerja dan pada masa yang sama cenderung dalam pelajaran...

Anak2 terkejut tengok bagaimana orang dulu2 terpaksa bagi kat orang anak2 mereka bila dah tak mampu nak jaga... melekat giler mata anak2 aku kat tv...

Dua-dua adik Lah pun best gak.. sempoi giler... belakon... tak nampak cam drama skema...

Skng nie aku dah tak sabar nak tunggu hari Isnin... sedangkan sblm nie.. Isnin bukanlah hari yang paling cemerlang.. sbb hari pertama kerja lepas rest dua hari... Tahniah TV3 sbb letak drama ni kat hari cam nie...

GEMILANG best... aku bagi 1000 bintang utk episod pertama...

No comments: