Saturday, June 13, 2009

Project of the Month

Baru ajer nak buat project ngan kawan... p Konsert Siti Nurhaliza... this coming 27th... alih-alih terpaksa cancel sbb masalah ticket... Punyalah usaha my friend to got the ticket... very unfortunate for us for not being able to get any...

So project for this month terpaksa lah dibatalkan... Well the first time my friend suarakan cadangan ini... I was very excited.. when I asked my hubby for permision... he said Yes (yeahoo!!!!) and the kids...said the same thing to me... " mama pergilah dengan kawan2 mama... mama tak pernah pergi keluar dengan kawan2" wahh sporting sungguh anak2 gue ini....

Apakan daya kita hanya merancang Allah yang menentukan... project akhirnya terpaksa dibatalkan... Well tak dak rezeki nak merendek ngan kengkawan...

Anyhow... an invitation by my senior from SMPW thru FB, menggantikan semua perasaan terkilan itu... We the SMPW : senior and junior... are going to have a great gathering this coming August.... Wahhh!!!! best sungguh... lama tak jumpa kengkawan dedulu... mesti meriah...
From what year ... doesn't matter... so long as... semua bekas pelajar SMPW.

Can't wait to see all of them...

No comments: