Friday, June 5, 2009

Apa ada pada June

June adalah bulan yang penuh dengan keraian...

Bermula dengan My Ann... pada 1st then my youngest bro Adi, punya b'day this coming 7th the next day will be my elder bro Berd, on 8th last but not least my one and only sis on 18th.

Bulan June juga sangat pack.... sementelahan bukan ini adalah bulan closing yearly budget... which means... banyak report nak kene submit.

Bulan June juga bulan pertengahan tahun, dengan kata lain first half of the year dah nak habis.... second half of the year is coming.

Setakat June ini... jika dikenang2kan kembali... apa yang kita dah isikan. Pilihan untuk dikenang adalah dalam tangan kita.... positif atau negatif.... As for me... saya dah jumpa apa yang saya cari selama ini, saya telah temui jawapannya... dan saya sangat bahagia dengan jawapan yang saya temui itu. Sungguh.

Selepas June ini my elder son akan ada peperiksaan percubaan UPSR ( baru UPSR mamanya ini dah kalut giler... hee hee hee) . Tapi I just leave it to him to decide what he wants... and how far he can go... adalah bergantung kepada keupayaan dia buat masa ini. Azim ada life sendiri... sepertimana saya tidak suka orang menentukan hidup saya masa dulu... I will let Azim decide his.... and I will always be there to support him and guide his path... Same goes to my other kids... tiada bezanya... But must make sure the eldest kene betul dulu..

June bulan cuti sekolah.... bulan orang kenduri kawin... sebab tu June ramai orang sambut Ann. and tomorrow, saya dan family akan ke Lumut, Perak. Best dah lama tak bawak anak2 jalan jauh.... Sunday ada wedding nak attend.... as for saturday... kitorang boleh jalan2 kat area lumut.
Will be back on Sunday itself .... and work the next day.... wu hu!

Bila June tiba... sebenarnya jantung ni dah berdegup kencang.... manakan tidak GENTING DINNER is coming.... again....... and its very near.... June ini semua kerja2 untuk Genting Dinner harus disapkan so that any ammendments atau changes... masih ada masa untuk diperbaiki.... Bulan ini akan penuh dengan meeting and dicussion.... OT and OT and OT.... pas tu lunyai ... hee hee hee hee

June pasti akan datang lagi.... tapi kita sendiri entahkan boleh jumpa June ni lagi atau tidak.

No comments: