Wednesday, April 13, 2011

Camner nie?

Lagi beberapa hari, office ini akan aku tinggalkan...hmmmm Masa buat resign letter ari tu.. baru sedar... rupanya aku dh 7 tahun ngan company nie... lama giler... and its about time untuk membuka lembaran baru. Persoalannya bukan kerana office ni tak best... giler ahh kalau cakap cam tue... sbb bos mmg sempoi giler... pressure mmg zero, kengkawan mmg fantastic, cuma aku ni kengkadang yang giler... nak buat benda baru sementara boleh nie... Tapi bila tinggal less than 10 days kat sini... baru sendiri pikir... "betul ker aku nie?" Sbb sebelum2 ni, bila nak pindah office baru atau dapat kerja baru.. excited tak hengat.... tapi la nie... rasa cam bukan nak berenti tapi nak p cuti lama la pulak... hu hu and semangat masuk office baru tak membara langsung.... Payah.... payah.... Buat pertama kali lah... keputusan tukar kerja nie... agak merungsingkan fikiran....... Aku suka Kaaaaaayyyyyyyy Elllllllllllllllllllllllllll.... tulunnnnnn

No comments: