Tuesday, March 31, 2009

aku masih bernafas

Alhamdulillah.....

aku masih bernafas... menikmati rahmat Allah setiap detik dan setiap saat.... mensyukuri setiap pemberian yang tiada batasan....

Selama sebulan ini... aku agak tercungap2 dengan functions yang macam tak de noktah nya.... pre and post event sememangnya saling tindih menindih.... adussss.... sebu kepala ni....

Hari ini adalah kelapangan sedikit....

March dan sampai ke penghujungnya...... esok dah 1st April.... emmmmmm, dah tiga bulan berlalu.... cepatnya masa beredar.... Apa pengisian?? errrrrgggggggg....... !!!!!!

Masa adalah oksigen.... habis oksigen habislah masa..... Habis kebolehan aku menyedut oksigen ini maka habislah masa aku atas dunia nih.... errrrgggggg!!!! sekali lagi.... ready ke aku??

Kuanggggg kuannnnggggggg kuanggggggg..... hee hee

No comments: